Toto je také dostupné v English Deutsch ไทย

Salon na thajské másáže

Jak ovlivním výběr pracovníka?

Toto je také dostupné v English Deutsch ไทย Rezervační systém vždy zobrazuje pracovníky k rezervaci: Vyberete už na začátku rezervace. Pokud nevyberete pracovníka sami, rezervační systém nabídne pracovníka, který má čas v nabízený a Vámi vybraný čas. Výběr je tak náhodný. Vám se jméno pracovníka i tak vždy zobrazí v rezervačním systému po vybraném čase (viz rekapitulace po výběru časového slotu), takže...

Jak provádět rezervace procedur a měnit jejich plán

Toto je také dostupné v English Deutsch ไทยVideo návody či náhledy najdtete v našem YouTube kanálu. Kde rezervovat procedury? Jediné místo pro rezervace prodcedur je v našem rezervačním systému na našich internetových stránkách. Může se rezervovat v rezervačním systému více jak jedna osoba najednou? V rezervačním systému lze rezervovat každý zvlášť a pouze na své údaje. Návod, jak rezerovavat čas...

Jak změnit své členské údaje

Toto je také dostupné v English Deutsch ไทย Jak změnit emailovou adresu? Přihlašte se do Členské základny a tam ji změňte nebo změnu můžete provést současně při rezervaci za podmínky, že se přilásite v rezervačním systému a pak své údaje jen změníte ve formuláři. Takto lze změnit i své telefonní číslo či příjmení u žen. Mohu změnit celé jméno? Nelze. Neakceptujeme, že...

Lze změnit pracovník u rezervace?

Toto je také dostupné v English Deutsch ไทย Jméno pracovníka máte zvoleného dle online rezervace, kterou jste si vytvořili sami. Jméno pracovníka nemůžeme už měnit. Změna z naší strany je možná pouze v případě: nemoci vybraného pracovníka a jiných události, kdy nejsme schopni pracovníka nabídnout (např. ukončili jsme s ním spolupráci). více informací v na otázku pod následujícím odkazem: Jak...