Profesionální thajské masáže

Toto je také dostupné v English Deutsch ไทย

Video návody či náhledy najdtete v našem YouTube kanálu.

Kde rezervovat procedury?

Jediné místo pro rezervace prodcedur je v našem rezervačním systému na našich internetových stránkách.

Může se rezervovat v rezervačním systému více jak jedna osoba najednou?

V rezervačním systému lze rezervovat každý zvlášť a pouze na své údaje. Návod, jak rezerovavat čas s tím druhým vse stejný čas máme zde na této stránce, která to vysvětluje.

Jak změním termín rezervace?

Sestra rezervačního systému se jmenuje členská základna. Do ní má každý, po první své rezervaci umožněn přístup. Po příhlášení s emailovou adresou, která je uživatelským jménem, můžete vidět všechny své rezervace, případné platby předem. Můžete tam najít tlačítko pro přeplánování rezervace na dostupný volný termín.

Jak změním termín rezervace jenž jsem společně rezervoval/a s další osobou?

Stejně jako jste postupovali s výběrem nejvhodnějšího termínu v rezervačním systému, tak můžete si každý vstoupit do členské základny pod svým účtem a najít tam volné termíny a následně se společně shodnout na termínu, který se nabízí oboum jako dostupný.

Proč rezervační systém říká, že má emailová adresa už se používá?

Možná je to následek toho, že se některé vaše údaje změnily nebo někdo nepostupoval dle podmínek rezervace. Chcete použít údaje někoho jiného nebo vaše údaje použil někdo jiný. Emailová adresa se tak stala součástí Ketom členství. Pokud se jedná o vaši emailovou adresu, můžete to vyřešit jednoduše. Přihlaste se do Členské základny a tam si případné odchylky od vašich údajů změňte na ty vaše aktuální. Odchylka může být ve vašem jméně, telefonním čísle či jiném údaji.

Proč mi nejde zaplatit kartou v rezervačním systému?

Je možné, že banka po vás vyžaduje ještě potvrzení 3D kódem, který je novinkou z produkce Evropské unie, která se snaží o větší regulace v bezpečnosti plateb. Každá banka má trochu jiné řešení, ale podstata zvýšeného zabezpečení je dost podobná. Nejpohodlnějším způsobem je potvrzování plateb pomocí mobilních aplikací internetového bankovnictví vaší banky. Může fungovat tak, že zadáte nejaký PIN nebo se vás mobilní aplikace dotáže na potvrzení platby v ní.
Někde po vás mohou chtít také e-PIN, který je také k nalezení v mobilní aplikaci nebo přímo na web stránkách internetového bankovnictví.
Zde jsou návody největších bank v České republice:
Komerční banka
Fio banka
Česká spořitelna
Moneta