Toto je také dostupné v English

Proces rezervace a podmínky takové rezervace

Rezervaci procedury může provést jen osoba se svými vlastními osobními údaji. Ty jsou použity pro zasílání připomínek a důležitých informací ohledně rezervace či její zrušení online samotnými uživateli či salónem.

Účelově zadáváte:

  • Jméno a příjmení
  • Telefonní číslo a emailovou adresu

Při první rezervaci se vám vytvoří uživatelský účet. Emailová adresa je hlavním údajem pro vytvoření uživatelského účtu v systému. Nelze tedy vytvořit dva rozdílné účty s jednou emailovou adresou! Pro ty, kterým byla jejich emailová adresa zneužita někým, kdo porušil tyto podmínky rezervace, se může pak právě vám objevovat hlášení, že email už používán apod. Své údaje editujte v Členské základně, aby informace souhlasily s těmi vašimi. Samožřejmě se přihlásíte se svým emailem a heslo si vygenerujete (pokud neznáte). Pak by mělo být opět bez hlášení o používání emailu.
Zadáte-li jako objednaná osoba jinou emailovou adresu, než-li u které jste příjemce, přijdete o možnosti a výhody, které rezervační systém zasílá právě na email a tím porušujete podmínky rezervace. Rezervace může být zrušena.

Za emailovou adresu nezadávejte mezeru.

Použitím našeho rezervačního systému souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Právo změnit čas rezervace ze strany Ketomu

Děláme to neradi, ale vyhrazujeme si právo změnit čas o pět až deset minut 4 hodiny před plánovaným termínem, abychom optimalizovali prorezervovanost.

Delší čas jak deset minut musíme konzultovat s vámi. Ačkoliv to většinou neuděláme, protože respektujeme vaši volbu, jako váš optimální volný čas.

Podmínky pro zrušení rezervace

Rezervaci lze zrušit za určitých podmínek. Pouze v případě, že jste omylem vytvořili rezervaci nebo ji chcete v budoucnu zrušit, máte vždy v emailu odkaz na zrušení rezervace, který je funkční jen 4 hodiny před stanoveným termínem. Na něj klikněte a ještě jednou na našich stránkách zrušení potvrďte. Naše podmínka je, že můžete tak zrušit rezervaci 4 hodiny předem bez nutnosti zásahu lidské síly z naší strany s ještě jednou vyjímkou (viz níže). Takže můžete nechat jiného Ketom člena rezervovat místo vás. V opačném případě, když to nestihnete do stanoveného limitu, můžeme vámi rezervovaný čas ztratit a obvykle očekáváme, že přijdete a nikdo jiný. Tento čas si ceníme dle ceníku rezervované služby a její délky (tzn. 100% storno poplatek).
Na požadavky na zrušení či jiné změny emailem nebo telefonicky nemůžeme reagovat okamžitě. Za nás pracuje rezervační systém.
Pokud jste použili některý z kupónů při rezervaci, neklikejte na rušící odkaz v emailu. Kupón je jednou použit a rezervaci s uplatněným kupónem lze jen přesunout na jiný nejbližší termín za pomocí naší lidské síly a to bez záruky v limitu minimálně 4 hodiny před rezervovaným termínem. Zde jen, pokud že administrátor webu má možnost okamžitě reagovat na váš požadavek a může tak rezervaci přesunout.
Aktivní rezervace s použitým kupónem či jinou formou platby předem nejde zrušit a lze jen přeplánovat v Členské základně, která je pro přeplánování k tomu určená. Případně, že byste ji zrušili, tak o platbu kupónem či jinou formu platby předem ztratíte.

Nerušte rezervaci s kupónem

Pokud zrušíte rezervaci s uplatněným kupónem přes rušící odkaz, ztratíte celou rezervaci i s kupónem. Ten, jak je jednou uplatněn, tak systém ho pak už eviduje, jako použitý.

Přesun termínu v Členské základně

Lze přesouvat jen v limitu do 4h před termínem. Přesunuté rezervace v limitu od 4 do času rezervace s použitou přednostní platbou mohou být zrušené bez náhrady a tak platba vždy propadne se zrušenou rezervací. V případě, že přesunete bez předchozí platby, bude vám pak následně zaslána zpráva o nepříchodu na danou procedůru a o změně podmínek člena.

Ostatní podmínky

jsou zde