Toto je také dostupné v English Deutsch ไทย
Rezervace jsou zpracovány pouze rezervačním systémem a mohou být zpětně vyhodnoceny po neomezenou dobu, pokud byly podmínky rezervace porušeny. Rezevace může být následně odmítnuta dle následujících podmínek.
Proces rezervace a podmínky takové rezervace
Rezervaci procedury může provést jen osoba se svými vlastními osobními údaji. Ty jsou použity pro zasílání připomínek a důležitých informací ohledně rezervace či její zrušení online samotnými uživateli či salónem.
KAŽDÝ MUSÍ PROVÉST REZERVACI SÁM POUZE PRO SEBE A NA SVÉ ÚDAJE A MUSÍ BÝT ZDRAVOTNĚ ZPŮSOBILÝ K PŘIJMUTÍ MASÁŽE
Provedení rezervace pro jiné osoby či použití údajů jiné osoby pro svou rezervaci, je zakázáno a může vést k blokaci účtu osoby, která rezervaci pro jinou osobu provedla a vytvořeného nového účtu, u kterého byly použity cizí údaje.
Účelově zadáváte:
- Jméno a příjmení
- Telefonní číslo a emailovou adresu
Při první rezervaci se vám vytvoří uživatelský účet. Emailová adresa nebo telefonní číslo je hlavním údajem pro vytvoření uživatelského účtu v systému. Nelze tedy vytvořit dva rozdílné účty s jednou emailovou adresou či telefonním číslem! Pro ty, kterým byla jejich emailová adresa zneužita někým, kdo porušil tyto podmínky rezervace, se může pak právě vám objevovat hlášení, že email už používán apod. Své údaje editujte v Členské základně, aby informace souhlasily s těmi vašimi. Samožřejmě se přihlásíte se svým emailem a heslo si vygenerujete (pokud neznáte). Pak by mělo být opět bez hlášení o používání emailu.
Zadáte-li jako objednaná osoba jinou emailovou adresu, než-li u které jste příjemce, přijdete o možnosti a výhody, které rezervační systém zasílá právě na email a tím porušujete podmínky rezervace. Rezervace může být zrušena.
Za emailovou adresu nedávejte mezeru.
Použitím našeho rezervačního systému souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Převod rezervace na jinou osobu není možné
Rezervace nelze převést na jinou osobu, jelikož je potřebné, aby se každý seznámil s podmínkami rezervace, souhlasil s nimi a seznámil se sám během rezervace s možnými riziky spojenými s možným zdravotním stavem, který může být pro aplikaci služby nevhodný. Viz kontraindiace. K výkonu služby může být akceptována pouze osoba, u které se domníváme, že si rezervaci provedla dle podmínek rezervace.
Právo změnit čas rezervace ze strany Ketomu
Děláme to neradi, ale vyhrazujeme si právo změnit čas o pět až deset minut 4 hodiny před plánovaným termínem, abychom optimalizovali prorezervovanost.
Delší čas jak deset minut musíme konzultovat s vámi. Ačkoliv to většinou neuděláme, protože respektujeme vaši volbu, jako váš optimální volný čas.
Podmínky pro zrušení rezervace
Rezervaci lze zrušit za určitých podmínek. Ale přesto spíše doporučujeme, už vytvořenou rezervaci přesunout do limitu (maximálně 8 hodin) před plánovaným termínem v Členské základně. Přesun mezi vymezeným časem a naplánovaným termínem může vést k omezení členství v případě, že.
Pouze v případě, že jste omylem vytvořili rezervaci nebo ji chcete v budoucnu zrušit, máte vždy v emailu odkaz na zrušení rezervace, který je funkční nejdéle 8 hodin před stanoveným termínem a to v závislosti poskytnuté služby může být tato doba kratší. Datum a čas do kdy je odkaz pro zrušení můžeme zobrazit v emailu potvrzující rezervaci. Pokud kliknete na odkaz ke zrušení rezervace a ještě jednou na našich stránkách zrušení potvrďte. Stránka se ptá, zda-li chcete potvrdit zrušení. Pak tedy klikněte na Potvrdit a tím se rezervace zruší a společně s platbou a kupónem (pokud byl použit).
Aktivní rezervace s použitým kupónem či jinou formou platby předem neruště a lze jen přeplánovat v Členské základně, která je pro přeplánování k tomu určená. Případně, že byste ji zrušili, tak o platbu kupónem či jinou formu platby předem ztratíte.
Nerušte rezervaci s kupónem či s platbou předem
Pokud zrušíte rezervaci s uplatněným kupónem nebo platbou předem přes rušící odkaz, ztratíte celou rezervaci i s kupónem či jinou formou platby. Kupón který jednou uplatníte, je jednou uplatněn a tak systém ho pak už eviduje, jako použitý. Členská základna přesouvá rezervace na jiné termíny, které si v ní vybíráte sami. Přesuňte si rezervacei v Členské základně, pokud nabízí volný termín. Kupon nebo zaplacená částka penězními prostředky se převedou v Členské základně na rezervaci vedenou pod novým číslem rezervace.
Storno poplatek
Když se nedostavíte na domluvený termín, který v povoleném limitu termínem jste včas nezrušili nebo nepřesunuli, je storno poplatek 100% ceny služby. V případě zaplacené služby předem nebo nebo uplatněním kuponu platba či kupon propadá a případně hotovostního doplatku je následně vymáhán k doplacení. Hotovostní nedoplatek je nutné doplatit na náš bankovní účet a musíte uposlechnout výzvu k zaplacení dlužné částky. Omezíme vám možnost platby hotově na provozovně.
Rezervovaný čas si ceníme dle rezervované služby jejíž cena byla zobrazena v rezervačním systému a pokud nebyla zobrazena, tak dle ceníků na našem webu a její délky (tzn. 100% storno poplatek). Aktuální cena služby či pronájmu, na kterou byla rezervace provedena je dle aktuálního ceníku, ale i když se cena později může změnit, platí cena, za kterou jste si rezervaci provedli v rezervačním systému. Ohledně této ceny si můžete také kdykoliv připomenout zobrazením v Členské základně, která je také výchozím kanálem pro potvrzení rezervace.
Na požadavky na zrušení či jiné změny emailem nebo telefonicky nemůžeme reagovat. Za nás pracuje rezervační systém či členská základna. Jste zodpovědný za to, jestli si rezervaci provedete nebo nezrušíte včas.
V případě porušení podmínek rezervace bude rezervace pravděpodobně odmítnuta a zaplacená částka vrácena či uplatněný kuponu manuálně nastaveno, aby takový kupon šlo znovu uplatnit. Toto bude učiněno za určitýh podmínek. V tomto případě je potřeba, aby si platící osoba nárokovala tuto částku k navrácení. Kontaktujte nás emailovou adresou a upřesněte, na jaké údaje jste rezervaci provedli, číslo rezervace, atd.. Následně budeme postupovat takto pokud byla rezervace provedena v rozporu s podmínkami rezervace a platba byla učiněna předem platební kartou či jinou formou platby nebo platbou kuponem:
- Platba předem peněžními prostředky: V souvislostí s náklady účtovanými platební branou či jinými partnery zpracující platbu, mohou být účtovány poplatky za zpracování platby třetí stranou. Momentálně pro zpracování plateb v rezervačním systémem používáme platební bránu Stripe a jejich ceník je uveden na https://www.stripe.com. Znamená to, že si můžeme uplatnit tyto náklady, které můžeme odečíst od zaplacené částky a rozdíl vám vrátit zpět na zvolený způsob platby, který jste si při placení zvolili. Tento poplatek se účtuje za každé provedení a následné zrušení platby.
- Nebo platba byla učiněna kuponem zakoupeným prostřednictvím našeho internetového obchodu či zároveň s platbou peněžními prostředky, se budeme snažit poskytnout další možné použití kuponu. To neplatí pro kupony, které byly vystaveny zdarma pro poskytnutí slevy na služby. Ty některé mají také možnost použití pouze jednou.
Osoba, které příjde oznámení o rezervaci, kterou si taková osoba neprovedla sama, je povinna tuto rezervaci zrušit odkazem uvedeným v emailu potvrzující rezervaci.
Přesun termínu v Členské základně
Do Členské základny mají přístup všichni po své první rezervaci. Pokud Členská základna umožňuje nebo nabízí jiné termíny určené k přesunu, lze rezervaci přesouvat jen v limitu 8 hodin před stanoveným termínem a to v závislosti poskytnuté služby může být tato doba kratší nebo delší. Tato doba může být vyznačna v emailu potvrzující rezervaci. Přesunuté rezervace v limitu od stanoveného povoleného času před termínem do času rezervace s použitou přednostní platbou mohou být zrušené bez náhrady a tak platba vždy propadne se zrušenou rezervací. V případě, že přesunete bez předchozí platby, bude vám pak následně zaslána zpráva o nepříchodu na danou procedůru a o změně podmínek člena. Po povoleném času pro rezervaci před plánovaným termínem, může být tlačítko nebo jakákoliv možnost přesunu už neaktivní.
Přesunem rezervace se nevyhovující rezervace ruší, případné platby předem se přesovají na novou rezervaci. Následně můžete získat potvrzení emailem o zrušené rezervaci a o nově vytvořené rezervaci na nově vybraný čas. Detail přesunuté platební podmínky původní rezervace je vždy zobrazeno v Členské základně bezezměny.
Spory o platby předem
Členská základna ukazuje uskutečněné platby a použité kupony. Pokud vznikne nejasnost o uskutečněné platbě, lze ukázat uplatněnou platbu či použitý kupón samotným členem v členské základně. V případě rozporování členem nebude zobrazeno v členské základně, že tak má zaplaceno, neprokáže platbu předem, pak je platba vždy v hotovosti.
Rezervace, které byly zaplaceny předem lze přesunout v Členské základně. Pokud tedy příjde omezení provozu ze zvláštně závažných podmínek a to např. jako nucené uzavření porovozoven nařízením Vlády ČR nebo jiným subjektivním omezením provozu (to znamená jakákoliv událost, kterou nejsme schopni ovlivnit jako je třeba nemoc pracovníka), tak platby za předem zaplacené rezervace nevracíme a pouze nabízíme možnost přesunu termínu na jiný termín v Členské zákadně. Pro záchranu zaplacené platby na poslední chvíli kvůli nereagování rezervované osoby a můžeme rezervaci přesunout sami na čas, který bude dostatečně vzdálený od vzniklé údalosti, která omezila naš provoz a tak osoba, která rezervaci provedla, si pak následně bude moci rezervaci přesunout na nejblížší vyhovující a dostupný termín.
Možnost omezení účtu
Přesun mezi vymezeným časem a naplánovaným termínem, který je přesouván regulerně v časech, které jsou povolené, ale opakovaně nám způsobují následné neobsazení termínu z důvodu např. že termín je přesunut na regulérní bázi opakovaně ve večerních časech a procedura měla být tedy následující čas, může vést k omezení možnosti rezervace.
Omezení možnosti rezervace může být nastaveno i v případě agresivního a nepochopitelného chování.
V případě opakováného porušení podmínek a zvyšování administrativy, může být účet dočasně omezen pro další rezervací a masáž jako dárek ve formě kuponu tak bude moci použít jiná osoba jako varianta možnosti převodu kuponu na jinou osobu. Jakože kupony jsou většinou vystavovány bez určení na jméno.
Výchozí zobrazení rezervace a pozvrzení rezervace
Výchozím potvrzením rezervace je zobrazení rezervace se všemi detaily v Členské základně. Emaily plní pouze jednoduchou informační úlohu a možnost využítí zrušení rezervace odkazem v emailu. Doručená zpráva není tak výchozím potvrzením rezervace, protože její doručení nemůžeme garantovat. Zobrazování plánu rezevací je tak optimální použití Členské základny.
Možnost přihlášení během rezervace
Není podmíněna. Při vyplnění stejných údajů při první rezervaci či v případě stejných údajů, které rezervační systém už zná, je klientský účet identifikován automaticky a taová rezervace přiřazena ke správnému klientskému účtu a následně zobrazena v Členské základně.
Právo požadovat platbu předem
Dle historie zkušeností s prací s rezervačním systémem a znalosti podmínek rezervace lze po klientovi vyžadovat platbu předem. Zkušenost s rezervačním systémem se bere především schopnost rezervace přesouvat v Členské základně a rušit je odkazem. Dle zkušeností, které hodnotíme zprvu pro každého klienta přiřazuje rezervační systém status Nováček/Začátečník, krerý zůstává každému klientovi do doby, než je mu přidělen, je přepnut na status, který nabízí více výhod členství. Je-li Nováčkovi nabízena možnosti platby v hotovosti, lze tuto volbu akceptovat pouze v přibližné době zhruba hodinu před plánovaným termínem, v ostatním případě, může být rezervace odmítnuta za chybějící platbu předem.
m
Ostatní podmínky
jsou zde